PRO

ברוכים הבאים לקורס Swim Smart Pro.

הגיע הזמן להתחיל לשחות, מהר!

מטרות הקורס

בשבועות הקרובים מצפה לנו עבודה משמעותית בה עליכם להתרכז על מנת ליישם שינוי תנועתי עצבי, כלומר שינוי סט הפקודות ששולח המוח אל האיברים לייצור התנועות הקיימות כדי לייצר סט חדש של תנועות נכונות ויעילות יותר השונות מהסט הקיים.


העבודה במהלך הקורס דורשת ריכוז גבוה ועבודה רגועה תוך דגש על התנועות החדשות והנכונות.
אין משמעות למהירות בה אתם מסיים את התרגילים - להיפך!
ככל שתבצעו אותם לאט יותר, כך סביר להניח שתעשו אותם נכון יותר.


מטרת הקורס הינה הקניית הבנה של טכניקת שחייה נכונה, יישום אלמנטים נכונים בשחיית חתירה, סימון נקודות תורפה אישיות והבנת הדרך לתיקונן, ובסופו של דבר לשחות מהר יותר.
 

אני רוצה לשפר את זמני השחייה שלי

מבנה הקורס

  • שיעור 1 - התפיסה, מה זה ואיך עושים את זה?

  • שיעור 2 - רוטציה, מהו הטווח האופטימלי ומה הטעויות הנפוצות

  • שיעור 3 - מנח הראש במים, מה הגובה ולאן מביטים?

  • שיעור 4 - הוצאת אוויר ונשימה נכונה, השיעור הכי חשוב לבעיית עייפות מוקדמת

  • שיעור 5 - עבודת רגליים נכונה - כמה ולמה?

  • שיעור 6 - חלוקת קצב ותנועות לדקה ואיך משתמשים בטמפו טריינר

  • שיעור 7 - צילום וידאו אישי, ניתוח התנועה והבעיות שלך

  • שיעור 8 - מעבר היד מחוץ למים, מה באמת חשוב?

  • שיעור 9 - אינדיבידואליות, תזמון הנשימה ואימון עם טמפו טריינר

  • שיעור 10 - מים פתוחים, צילום וניתוח אישי. סיכום הקורס ואיך ממשיכים להשתפר?

מבנה שיעור:

  • חזרה על השיעור הקודם

  • הסבר תיאורטי, דיון, הדגמות וידאו

  • תיאור תרגילי השיעור ואיך הם ישפרו לכם את הטכניקה

  • תירגול תרגילי טכניקה בבריכה להטמעת התנועה הנכונה

ציוד נדרש

רוצה לקבל פרטים נוספים על הקורסים ולשפר את השחייה שלך?

איך מתרגלים נכון

לאדם בוגר לוקח הרבה יותר זמן מאשר לילד על מנת ללמוד תנועה חדשה, ובפרט מדובר על כ-10,000 תנועות נכונות על מנת להטמיע את התנועה החדשה במערכת העצבים. חלק התרגול המעשי הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ההתקדמות וללא תרגול מספק אין סיכוי לשיפור בטכניקת השחייה.

אלה הם הכללים החשובים ביותר לתרגול:

  • סבלנות - שינוי טכניקת השחייה ולמידת טכניקה חדשה הוא תהליך ארוך ולרוב הוא לא בא בקלות ובמהירות. חשוב מאוד לפתח סבלנות ולהאמין בדרך ובתהליך.

  • כל אחד מתרגילי הטכניקה מומלץ לתרגל במצב התאוששות גבוה בתחילת אימון שחייה או כאימון נפרד, ולא במצב של עייפות (למשל בסוף אימון שחייה או אחרי אימון אחר) 

  • לפני הכניסה למים, חשוב לעבור על החלק התיאורטי בסבלנות, לעבור על סרטוני התרגילים וההדרכות ורק לאחר מכן להיכנס למים ולהתחיל לתרגל.

  • בין בריכה לבריכה, אפילו באותו תרגיל, חשוב לעצור, לנוח, להתאושש ולבחון האם עשינו את התרגיל כמו שצריך? להיזכר בדגשים ולצאת ולבריכה הבאה.

  • אסור למהר בשלב התרגול המעשי של התרגילים ולנסות לסיים כמה שיותר מהר רק כדי לסיים את התרגול. בצורה זו אין הפנמה של התוכן ברמה התיאורטית וגם לא ברמה המעשית. זיכרו שהמטרה היא לעשות את התירגול נכון ולא מהר או כמה שיותר.

© 2020 by Solos Concept - SWIM SMART ISRAEL